Når du kommer inn døren til Heming Treningssenter håper vi at du merker det med en gang. Som om det sitter en god, vennlig stemning i veggene. Et sted det er godt å være. Et sted hvor du møtes av smilende, hilsende trenere og medlemmer. Uformelt og hyggelig miljø. Lyst, åpent, rent, ryddig, oversiktlig. Et sted du føler deg velkommen. Et sted du føler deg trygg. Det vil se at det er en spredt aldersgruppe. Mange godt voksne, som har trent hele sitt liv og er imponerende spreke, sterke og raske for alderen. Mange aktive utøvere, som bruker Heming Treningssenter som en naturlig del av sin trening. Mange foreldre, som benytter muligheten til en treningsøkt mens barna er med på idrettsaktivitet. Mange unge, som har sitt første, ivrige møte med treningssenter-verdenen. Det er sjeldent tomt i treningslokalene, men det er sjeldent så fullt at det blir kø på apparater.

Våre medlemmer sier at det de setter særlig pris på er nettopp vårt personlige og hyggelige miljø, våre dyktige ansatte, våre gode åpningstider og våre lave priser.

received_10155950398455481.jpeg