Klubbmesterskap 20.11 i Wyller

Endelig er det klart for vintersesongens siste begivenhet i klubbregi.

2024-04-10
stiansolberg

Etter noen vurderinger på snødybde og vedlikehold av arena er det nå avklart at det blir Klubbmesterskap lørdag 20.11.

Dette blir 3.gang Adrenalin arrangerer dette og håper på like stor aktivitet rundt arrangementet som tidligere år. Hold av dagen!

Mer info om dagsplan og info med nødvendige ressurser kommer på mail og FB så følg med de neste dagene! Konkurransen vil foregå på både det lille og store hoppet i Wyller arena og vi krysser fingre for en solfyllt dag. Klasser og grener er inndelt i snowboard og Freeski/Freeride (Freeride konkurrerer i Freeskiklassene).

Etter å ha arrangert 2Norgescuper i arenaen denne sesongen, ser vi oss nødt til å ta et værforbehold som tillater oss å gjennomføre arrangementet slik at alle får en hyggelig dag. Vi sender ut informasjon i god tid dersom vi ser at vi må avlyse.

SAMARBEIDSPARTNERE
HEMING ADRENALIN