Våre utstyrsleverandører

Vi er så heldig å ha 2 flotte hovedsamarbeidspartnere på utstyr. De er med å støtte opp under idrettene vi driver med, og bidrar til at våre medlemmer har mulighet til å handle utstyr de trenger til rabatterte priser.

Det legges opp til flere handlekvelder/uker ila året der våre medlemmer får svært gode tilbud i butikk og på nett. Info om handlekvelder blir tilsendt på mail.

Under ser du hovedinnholdet i avtalene våre:

Som medlem av Adrenalin får du:

• 15% fast rabatt ordinære varer
  • 25% på skirelaterte produkter, samt spesialtilbud på pakker
  • Gratis montering ved kjøp av nytt utstyr, og 50% på annen montering og prepp
  • Nytt i 20/21 er spesielrabatt på nett. Opprett profil og bruk kode tilsendt i mail fra oss i Adrenalin (denne koden skal ikke deles!). Kontakt oss om du som medlem ikke har fått kode :)

Gå til:  BRAASPORT  og se hvilke produkter og spesialtilbud de tilbyr.

Som medlem i Adrenalin får du:

• 10% hele butikken
  • 20% Montage/ Session varer, samt spesialtilbud på pakker
  • 5% splitboards
  • Opprett profil og bruk kode tilsendt i mail fra oss i Adrenalin (denne koden skal ikke deles!) Kontakt oss om du som medlem ikke har fått kode :)

Gå inn på SESSION ARKADEN for praktisk info og hvilke varer de tilbyr.

*Våre medlemmer må kunne fremvise gyldig klubbmedlemskap og aktiv deltagelse i aktuell treningssesong. Dette gjøres enten gjennom Rubic profilen deres eller ta kontakt med administrasjonen for hjelp før handel.