Sponsorer

Våre sponsorer og samarbeidspartnere betyr mye for Adrenalin og ikke minst for våre medlemmer!

Adrenalin har over 220 medlemmer på freeski, freeride og snowboard, og med noen av landets mest fremmadstormende profiler på juniornivå innenfor sine grener.

De siste årene har noen av våre utøvere blitt tatt ut til og representert Adrenalin, i blant annet:

• Youth Olympic Games
  • Jr.VM Snowboard Freeski (Kläppen (SWE) 2019, Leysin (SWI) 2021, New Zealand (NZ) 2023
  • WRT, World Rookie Tour snowboard
  • FJWC (Jr.VM Freeride)
  • FJT 2* +  3*  - Freeride Junior Tour konkurranser i utlandet
  • FIS/ E-cup
  • Stor deltagelse i Norgescuper i de ulike grenene/ andre nasjonale konkurranser gjennom sesongen.

Våre sponsorer og samarbeidspartnere stiller med blant annet utstyr på Hemings skibyttemarked, noen er med å bidra med rabatter på utstyr i butikker/ på nett, andre stiller med premier for våre lavterskelkonkurranser, og noen stiller med økonomisk støtte.

Vi har flere ulike pakker og løsninger som vil gi nåværende og nye sponsorer relevant og god synlighet ifm våre aktiviteter.

Ønsker du å bidra til at våre medlemmer får flere gode opplevelser og kanskje hjelpe frem de neste store utøverne innenfor sine grener som sponsor?

Ta kontakt med vårt administrasjonen eller aktuelt styremedlem