Adrenalin Contest

Gruppen ble opprettet for våre mest ivrige medlemmer - av våre trenere. Denne gruppen er ikke som de andre gruppene i Adrenalinformatet, noe som betyr at man ikke kan melde seg på via vanlig påmelding.

Treningene er spisset inn mot konkurranseformatet derav navnet «Contest». Dette er Adrenalins satsingsgruppe innenfor avdelingens grener - Freeski, Snowboard og Freeride. Plassene per gren er begrenset grunnet ressurser.

Gruppen har fokus mot konkurranseformatet, derav er hovedkriteriet at man skal ønske å kjøre nasjonale konkurranser der det tilbys gjennom vintersesongen. Adrenalin legger også STOR vekt på

• Utøver(e) er flink til å ivareta alle på treningsgruppen rundt seg på en god måte
  • Utviser gode holdninger og viser lidenskap/ interesse for sporten
  • Å ønske utvikle seg og ta eierskap til dette

Tett individuell oppfølging - begrenset antall

Grunnet ressursbruk kan det bare tilbys et begrenset antall medlemmer. Hovedtrenere for grenen er ansvarlig for denne prosessen. Du skal delta på Norgescuper/kretsrenn enten på ski eller brett gjennom vintersesongenKonkurranser er ikke hovedgrunnen for at alle driver med idretten sin, og det er derfor naturlig for noen å takke nei til contestgruppen. Contestgruppen er ikke for alle.

Hvorfor er ikke jeg med i contest?

Noen vil kanskje oppleve at om de ikke er en del av Contest gruppen, vil de ikke nå sine mål eller tro at de ikke er "gode nok". Dette stemmer ikke da mange av medlemmene våre er flinke nok, men kanskje ikke har vist den innsatsen/viljen på treningene som trenere ser etter. Kanskje noen vil tro at om de ikke kommer med nå, så vil de aldri kunne få bli med. Trenerne følger med på hver eneste trening i hallen og i bakken, og det foretas løpende vurderinger og "opptak".

Vi ønsker å se det lille ekstra på treningene, det som utgjør forskjellen!