Kjøp av kampdrakt og treningstøy

BLÅTT TRENINGSTØY

Nytt Nike treningstøy kjøpes på Torshov Sport, samt i butikken Vinderen Sport. Initialer fås kun trykket på Torshov Sport. Hvite kampdrakter fås også kun på Torshov Sport.

Kjøp i butikk, bestill på nett eller via Klikk & Hent med levering i fotballbutikken i Sandakerveien 35B på Torshov eller Vinderen Sport.

Her finner du link til Torshov Sports WebShop's Heming fotball kolleksjoner

I tillegg 15% rabatt på fotball- og løpevarer

Benytt rabattkoden: HEMING og få 15% rabatt på fotball- og løpevarer i nettbutikken (rabatt på ordinær pris, noen unntak).

Klikk her for forklaring på størrelser

HVIT KAMPDRAKT

Spiller kjøper denne på Torshov Sport.

I Barnefotballen kommer draktene uten draktnummer. Spillere kan selv få tykket på valgfritt nummer på Torshov Sport i etterkant.

I ungdoms-/seniorfotballen bestemmer klubben draktnummeret. Spiller får draktnummer av sin trener og kjøper Kamptrøyen, shorts og strømper i butikken på Torshov Sport.

Her kan du laste ned den fullstendige klubbkolleksjonen - trenere (sort) - Spillere (blå) - kampdrakt (hvit)

Treningskolleksjon-2021.jpg