Utebanene er klare for spill

Samtlige 7 baner er åpne for spill. Booking av baner skjer via sportyapp.

VIKTIG: banene må kostes og vannes ved behov etter hver time!!

2022-05-04
acvalle

Nå er samtlige 7 baner åpne for spill. Grusbanene 3, 4 og 5 er akkurat klare så de kan bli litt myke utover dagen. Dersom det blir store hauger med grus rundt grunnlinjen må dere ikke spille på dem!

Det er viktig at banene kostes og vannes (ved behov) etter hver time. Ta godt vare på banene våre!

Booking av baner skjer via sportyapp. Kun medlemmer av Heming Tennis kan booke baner i utendørssesongen. Hvert medlem kan booke en time ad gangen. Når timen er ferdigspilt, kan en ny bane bookes. Banene kan bookes opp til 7 dager frem i tid.

Baner som er booket, men ikke skal benyttes, må avbestilles så fort som mulig.

Dersom en møter opp 10 minutter etter at timen har begynt, mister man retten til å spille på banen og andre kan benytte seg av den.

Et medlem kan spille med en som ikke er medlem i begrenset omfang. Dersom et ikke- medlem spiller med et medlem ukentlig eller opptil flere ganger ila en måned, må spilleren meldes inn som medlem i Heming Tennis.

Det er organisert trening mandag- fredag mellom 14- 19. Det er stort sett 1-2 baner ledig for medlemmer. Ved lagkamper, turneringer og organisert trening har Heming Tennis første prioritet. Vi legger ut oversikt over lagkamper og andre aktiviteter på Facebook og hjemmesiden etter hvert.