Sesongslutt

Årets klubbmesterskap i terrengsykling er gjennomført og vi nærmer oss høstferie og sesongavslutning i Heming sykkel.

2019-09-26
rogerf

Årets høydepunktet for mange i Heming sykkel var klubbmesterskapet som ble arrangert på Hemingseter mandag 23. september.

Her fikk alle barn og unge som stilte til start utfolde seg i varierte løyper i området rundt Hemingseter. Alle gjennomførte på mesterlig vis kombinasjonen av tunge motbakker, tekniske sti og fartsfylte partier.

Vi gratulerer nybakte klubbmestere og alle andre med flotte prestasjoner! En stor takk til alle frivillige foreldre, trenere og støtteapparat som la til rette for sykkelfest, og en stor takk også til Norgesgruppen og Milslukern for flotte premier og gratis mat og drikke til alle.

Årets sesong er over fordi mørket setter en stopper for treninger på kveldene. Det er derimot mulighet for mange fine turer i helgene, så inviter gjerne med deg venner fra gruppen med på sykkelturer. Vær aktiv også i andre idretter gjennom vinteren, så sees vi igjen på sykkeltrening til våren!

KM2019%20Bildemontasje.jpg