Velkommen til Skileikgruppen 2023/2024 for barn født 2016 / 2017

INFORMASJON OG PÅMELDING:

Påmelding er nå stengt - ta kontakt med Erik Chr. Myhre (mobil: 90829617 / e.mail: erik.myhre@heming.no) for etteranmelding.

Oppstart for Skileik-treningene 2023/2024 er:

mandag 27.11.2023 kl 18:00-19:00 på Øversetertjern
  og/eller
- torsdag 30.11.2023 kl 18:00-19:00 på Hemingseter

Treningene vil foregå hver mandag og torsdag frem til midten av mars (utenom skoleferiene) avhengig av snøforholdene.

Barna deles opp i grupper etter alder, skole, klasse slik at alle forhåpentligvis kommer sammen med noen de kjenner.
Ved fremmøte første gang vil alle få refleksvest med farge tilsvarende sin gruppe og grønn Heminglue.

Treningene ledes i utgangspunktet av betalte ungdomstrenere som vil ha et klart opplegg i forkant til hver økt.
De vil imidlertid trenge støtte av foreldretrenere. Mer info kommer.

Valgmuligheter for trening er:

- Kun mandag

- Kun torsdag

- Både mandag og torsdag

Det vil koste kr 1.450,- for en dag og kr 2.100,- for to dager i uken, for hele perioden.

Deltakere må iht NIFs regler være medlem av et idrettslag for å kunne melde seg på/delta på en aktivitet i regi av det samme idrettslaget.

Er barnet allerede medlem av Heming IL, ber vi om at barnets brukerprofil benyttes ved påmelding, alternativt via foresattes profil hvis barnet er tilknyttet denne. Ta kontakt med kontoret@heming.no
 hvis du har problemer med innlogging.

Ikke-medlemmer vil automatisk få et krav om innmelding i Heming IL ved registrering / påmelding.

Frist for påmelding utsatt til innen 19. november kl23:55 klikk HER

Er ikke betaling foretatt innen 48 timer etter påmelding vil påmeldingen automatisk bli slettet.

Vi vil gjerne reklamere litt for Skileik på torsdager på Hemingseter. Denne dagen pleier det å være færre påmeldte og barna får trening på en areana som de vil bruke mye fremover.

Vi ber om fremmøte i god tid før treningene starter kl. 18:00 for å få organisert ski/staver, riktig gruppe osv.
Anbefaler at ski, staver, votter osv er merket med navn og tlf-nummer.

Vi vil kommunisere viktig og nyttig informasjon fra økt til økt til foresatte via flgd FB-sider:

2016-gruppen: https://www.facebook.com/groups/1344329386076120

2017-gruppen: https://www.facebook.com/groups/689298396374898

Skileik er "spontan samhandling mellom barn på ski i et miljø som utfordrer grunnleggende bevegelser" (NSF). Skileik danner et godt grunnlag for videre læring på ski, og i skileikgruppen til Heming langrenn vil barn utvikle grovmotoriske ferdigheter de vil ha god nytte av for videre utvikling på ski. Vi ser at de som har en lengst reise i Heming langrenn har foreldrene med som aktive bidragsytere. Det er derfor fra vår side ønskelig med foreldre som bidrar med å være tilstede på en eller annen måte som gode forbilder for barna.  Har du/dere lyst og mulighet til å være med å bidra, så legg det gjerne inn i kommentar feltet eller ta direkte kontakt under trening med Hovedtrener på gruppen og se sammen på hva du/dere kan bidra med.

Bruk av informasjon i påmeldingsskjemaet:
Ved å fylle inn navn og annen informasjon i påmeldingsskjemaet godtas det at dette blir delt med de som har tilgang til listen/skjemaet.
Hvis anonymitet ønskes ta kontakt med HeLa admin v/Erik Chr. Myhre
(908 29 617 / erik.myhre@heming.no).

Nyheter

Nettbutikken til Heming langrenn er nå åpen, men kun en begrenset periode frem til
søndag 5. mai kl23:55.

Det vil kun bli en klesbestilling på sommerklær i år. Med ca 7 ukers leveringstid fra vinduet stenger den 05.05.24 blir dette eneste bestilling av de gode treningsklærne for sommeren med våre farger. Bestillingen gjøres på https://www.swixcustomwear.com og  for å logge inn er brukernavnet: Heming

For flyer klikk på LES MER nedenfor.

19.04.2024
- Erik

Klikk HER for terminliste for Oslo Skikrets.

Anbefalte lokale skirenn er merket med grønt.

05.12.2023
- Erik

Neste uke er vinterferie og alle treningsgruppene i Hela tar derfor velfortjent ferie!
Nyt det - håper mange får lange turer!

Lykke til for Jr-gruppen på NM-sprint og NC i Granåsen 16-18. februar.

Fra og med mandag 26. februar er det full fart igjen i alle grupper etter oppsatt treningsprogram (se HER) og terminliste (se HER)

Ønsker alle en riktig fin vinterferie!

13.02.2024

Klasser: J/G 8-12 år + UH

For info og påmelding se: HER

Velkommen!

25.01.2024

(Årskullene 2015-2011)

Utdeling av startnummer:

Vrimlehallen (hovedinngangen Heminghuset 1. etg.)

Onsdag 17. jan og torsdag 18. jan fra kl 19:30 til 20:30

Organiser det gjerne slik at en henter til flere av barnas venninner/venner slik at ikke alle trenger å komme.

Velkommen

For de som ikke har hentet startnummer er det mulig å hente på stadion på ved Hemingbeachflagg/Eivind Tonna (92019807).

10.01.2024

Følg oss på