Ny ressurs på plass hos Heming Fotball

Rune Dybvik ansatt som fysisk ansvarlig og assistenttrener på A-laget

2020-12-02
fredklu

Det er med glede vi kan ønske Rune Dybvik velkommen til Heming-familien som fysisk ansvarlig og som assistenttrener for A-laget vårt. Rune kommer til oss fra Lørenskog hvor han de siste 3 årene har jobbet med A-laget der.

Rune jobber til daglig som fysioterapeut og har mange års erfaring fra arbeid med idrettsutøvere, barn og ungdom som både fotballtrener og fysio.

Hos oss skal han være med å lage et planverk for hvordan vi skal jobbe med fysisk trening fra de yngste og helt opp til de eldste i klubben. Altså, en "grønn-hvit tråd" som sikrer fysisk utvikling og skadeforebyggende trening for våre fotballspillere.

Som klubb har vi ønsket å sette spesielt fokus på dette arbeidet i årene fremover, og vi er veldig fornøyd med å ha sikret oss en ressurs som både kan fotball og det fysiske - en kombo som vi er helt sikre på at alle våre spillere vil dra nytte av.

Rune starter opp hos oss 1.januar.

einarhoved 2018-10-26 11:31:50

SAMARBEIDSPARTNERE