Victor Halnes takker for seg

Victor Halnes har sin siste arbeidsdag fredag 30. oktober. Klubben takker Victor for all innsats gjennom mange år.

2020-10-29
steinhoeg

Victor Halnes har arbeidet i Heming Fotball siden 2014, og har i løpet av de seks sesongene i Heming vært involvert i en rekke lag. Han er en av de med lengst fartstid i klubben frem til dags dato.

Han har også vært involvert i fotball valgfag på Midtstuen, stedfortreder som hovedansvarlig på HemingAkademiet, samt deltatt som arrangør på en rekke fotballskoler og camper. I disse dager gjennomfører han også UEFA B-lisens.

Victor er kjent som et "ja-menneske" på kontoret, hvor alle oppgaver ble gjennomført uten å stille spørsmål. Hans tilstedeværelse har virkelig blitt satt pris på, og vi ønsker han lykke til i alle fremtidige trenerverv!

På vegne av hele klubben: Takk!

einarhoved 2018-10-26 11:31:50

SAMARBEIDSPARTNERE