Barnefotballsesongen er i gang!

All barnefotball i Heming starter opp som normalt fra og med mandag 17. august. Ta kontakt med din lagleder for mer informasjon.

2020-08-16
steinhoeg

Treningstidene finner man ved å trykk her.

All aktivitet i barnefotballen (utenom G/J 12 år) er foreldredrevet. Det klubbdrevne akademiet som går parallelt med barnefotballen er også åpen for påmelding. Da trykker man her.

Husk at man må ha betalt medlemskontingent til IL Heming samt treningsavgift til fotballavdelingen for å delta på aktiviteter i Heming Fotball. Logg deg inn på www.heming.no for å betale.

Smittevern

Husk at selv om fotballen er tilbake i tilnærmet full drift er ikke smittefaren over. Alle voksne som ikke oppholde seg på Hemingbanen bes pent om å unngå varige opphold på anlegget. Alle må holde 1 m avstand, unngå unødig kroppskontakt og benytte håndsprit når det er tilgjengelig.

Kampene på Hemingbanen gjennomføres med en kampvert. Denne personen er ikledd en gul vest med skriften "Kampvert" på ryggen. Disse personene har et spesielt ansvar for å sørge for at regler og retningslinjer rundt smittevern blir fulgt.

einarhoved 2018-10-26 11:31:50

SAMARBEIDSPARTNERE