Takk for meg!

Heming Fotball har vært klubben min som spiller, trener og leder i 15 år. Nå er det på tide å takke for meg!

2020-07-02
andrenh

Det er med tungt hjerte jeg nå innser at jeg går inn i mine aller siste dager som leder i Heming Fotball, men det er en tid for alt. Før jeg legger igjen nøkkelen og henger fra meg jakka vil jeg takke ordentlig for den reisen jeg har fått være med på i denne flotte klubben!

Takk til en haug med dyktige lagledere og foreldretrenere som har brukt utallige timer på Heming. Ikke bare for å gi sine egne barn en god fotballhverdag, men for å bidra til å gi gode oppvekstrammer for barn i hele Hemingland. Jobben dere gjør er uvurdelig og dere fortjener en skikkelig hyllest!

Takk til tusenvis av spillere jeg har fått gleden av å følge fra barneårene inn i ungdomstid og etterhvert voksenliv. Det har vært en stor glede å se usikre unger bli til voksne, trygge og gode mennesker. For de aller fleste av dere er fotballtiden i Heming gode minner og starten på gode vennskap, noen ytterst få har den som starten på et proffeventyr som blir veldig spennende å følge. Til alle som er så heldige å spille i Heming nå: Husk at Heming har alt på plass for at dere som ønsker, kan bli skikkelig gode og at dere kommer til å ha det fantastisk gøy på veien dit.

Takk til alle som har sittet i fotballstyret i min etterhvert lange tid i Heming. Fire dyktige styreledere som har lært meg mye og gitt meg tillit: Nic Berg, Christian Jansen, Jon Mørland og Nils Ove Kjerstad. Dere har alle stått støtt og jobbet for at Heming Fotball skal være et bra sted for alle barn og ungdom.

Takk til idrettslagets kontinuitetsbærere som har gjort jobben lettere for oss nærmest aktiviteten, og som betyr mye for klubben: Einar, Kaja og Gudrun.

Den største takken går til teamet mitt, trenerne jeg har ledet, flere av dere i mange år. Dere har vært lojale og hardtarbeidende og hverdagen med dere har vært fantastisk morsom og lærerik. Tiden med dere i Heming vil jeg aldri glemme! Og selvfølgelig en stor takk til Svein Gundersen. Du er nok viktigere enn vi aner. Håper du holder ut noen år til!

Heming har vært hjemmet mitt i snart 8 år som ansatt, enda lenger som trener og spiller. Jeg er utrolig stolt over å se hvor vi har kommet i dag og er takknemlig for å ha få vært med på en herlig reise. Jeg vil alltid være en heminggutt og følger spent med på klubbens reise videre.

Heia Heming!

einarhoved 2018-10-26 11:31:50