Heming Skibyttemarked 25.-27.oktober

Dersom dere har utestående oppgjør eller utstyr som ikke ble solgt, må det hentes i dag, mandag 28. oktober mellom kl. 18:00 - 20:00.
Uavhentet utstyr blir donert til https://www.bua.io/.

Tusen takk for all hjelp under helgens marked!

2019-09-17
hellehr

Har du klær og utstyr du ikke trenger lenger - lever inn ditt brukte skiutstyr og motta 75% av salgssummen ved solgte vare.
Heming tar kun 25% hvis varen blir solgt.

Vi tar imot alt av skiutstyr; twintip, alpin, randonne’ og langrenn. Støvler, staver, ski, fartsdresser, racing bekledning og brukte Heming klær.
På bruktmarkedet kan du kjøpe brukt utstyr og noe nytt.

Følgende leverandører kommer (oppdateres):

Misluker'n, Braasport, Session, Phenix, Reusch, Leki, Energipeura, Vola, Nordica, Jott jakker, Tufte superull, Swims, Slytech, On løpe-fritidssko, On løpeklær.
I tillegg vil Heming selge ut dunjakker, fleece, bøker og andre Heming-effekter.

Alpine Mobile Center preppebuss kommer og tilbyr følgende:

• Full prep til 450,
  • kanter og smøring 150,-
  • Tilpassing av bindinger 50,-
  • Og de vil selge preppeutstyr
  • Dette kan gjøres både ved utstyr som er kjøpt hos oss eller vi oppfordrer folk å ta med ski hjemfra å komme ned for å preppe utsyret den helgen. Dette er billigere enn mange steder og de som har prøvd bussen har vært strålende fornøyd.

Sted:
Hemingbanen, Gulleråsveien 5. (Gråkammen stasjon, linje 1).

Innlevering av brukt utstyr;
Torsdag 24. oktober kl 17:00 - 21:00
Fredag 25. oktober kl 17:00 - 21:00
Lørdag 26. oktober kl 10:00 - 13:00
Vi har erfarne folk i mottak som hjelper dere å sette prisen på brukt utstyr.

Markedet er åpent;
Fredag 25. oktober kl 17:00 - 21:00
Lørdag 26. oktober kl 10:00 - 16:00
Søndag 27. oktober kl 11:00 - 14:00

Utbetaling og henting av ikke solgt utstyr:

• Utbetaling og henting av utstyr, se kvitteringen du fikk ved innlevering, der finner du all informasjon om henting.
  • Ikke hentet utstyr tilfaller klubben og vil bli donert til BUA - se www.bua.io .
  • Salgssum på varer priset til kr 200,- eller mindre, tilfaller klubben i sin helhet.

Samarbeidspartnere Heming Alpin