Forhåndspåmelding - klubbopplegg - Andorra - FJT 3*, 4-6 februar

Vi holder på å planlegge opplegg for de enkelte konkurransene, og her er forhåndspåmelding for Klubbens opplegg/tur i forbindelse med:

2022 Freeride Junior Tour Ordino Arcalìs by Dynastar 3* U-16 + U-18

Klikk deg videre til opplegget sålangt, praktisk anliggende turen og de nødvendige påmeldingene

2021-12-17
FM

Vi trenger forhåndspåmelding med en registrering for å fortsette planleggingen, herunder også en forhåndspåmelding med 500,-. Endelig opplegg legges i begynnelsen av januar, og rest betaling vil foregå før avreise. Klikk på linken under:

Forhåndspåmelding

Denne påmeldingen er åpen for de utøverne (ref. utsendt info notat) som føler seg rede til å prøve en FJT 3* og som har litt seeding poeng fra før (NB, sjekk seedingen du har på FJT). Det vil ikke være nødvendig å ha mange poeng, men noen få hjelper for å sikre startlisens.

Det vil også være mulig å melde seg på for foreldre som har interesse av å bli kjent med denne arenaen, og har lyst på en tur

2022 Freeride Junior Tour Ordino Arcalìs by Dynastar 3* U-18 | Freeride World Tour

Påmeldingspris, forhåndspåmeldiing:

• Utøver    = 500,-
  • Foreldre = 500,-

Viktig - navn må angis slik det er anført i passet:

Fornavn:

Mellomnavn:

Etternavn:

Eurobonusnummer:

Planlagt opplegg så langt:

Fly – SAS Sportsreiser (fleksible billetter og inkludert ski)

Fredag 4. februar 07:00 – 10:20 OSL – BCN direkte

Mandag 7. februar 18:45- 22:15 – BCN – OSLO direkte

Totalt: 1939 NOK

Heiskort:

Heiskort i 3 dager dekkes av arrangør.

Trener og foreldre vil få discount på heiskort.

Registrering på konkurransen:

Registrering må gjøres av den enkelte via FJT. 98 EUR. Registrering åpner 23. desember – viktig å være rask, spesielt for de som har lite FJT poeng.

Budsjettert totalt kostnad:

Fly,                                 1.939,-

Hotell, ½ pensjon,          1.500 – 2.000

Mat,                                1.500,-

Leiebil,                            Tbd

Budsjett ex lommepenger og heiskort (gratis for barna, og subsidiert for voksne): 6.000 - 6.500 pr. snute

Påmeldingsfrist (step1):  21 desember kl. 18.00

SAMARBEIDSPARTNERE